Rust Console Edition
Welkom bij Rust. Bij Rust heb je maar één doel: overleven. Overwin uitdagingen zoals honger, dorst en kou. Maak een vuur. Bouw een onderkomen. Dood dieren. Bescherm jezelf tegen andere spelers.