Rust Coin Pack - 1100 Coins
Koop 1100 Rust-munten. Deze kun je besteden aan nieuwe skins in de Rust Console Edition skin store. Gebruik ze voor je uitrusting, wapens, gebouwen en meer! Rust-munten kunnen alleen worden ingewisseld en gebruikt op het platform waar ze oorspronkelijk zijn gekocht.