Rock of Ages 2: Classic Pack
Terug in actie! In het Classic Pack zien we de terugkeer van de Smiley-rots en de Sisyphus-spelavatar, samen met 3 nieuwe legerbanners om je slagveld en eenheden mee aan te kleden.