Robo-Fortune
Robo-Fortune is nu geactiveerd!Robo-Fortune is Ms. Fortune's mechanische evenbeeld, ontwikkeld door Lab 0 om de Skullgirl te vernietigen. Vreemd genoeg heeft deze digitale dubbelganger ook Ms. Fortune's voorliefde voor vreselijke woordspelingen geërfd.Robo-Fortune is de laatste van de vijf personages die toegevoegd zullen worden aan Skullgirls Encore en gefinancierd zijn door Lab Zero's Indiegogo campagne, dankzij de ongelooflijke steun van de Skullgirls fans. Robo-Fortune komt uitgerust met een gevarieerd en geavanceerd wapenarsenaal, waaronder lasers, kettingzagen en mouse raketten. En uiteraard is zij ook ontworpen met dezelfde verbluffende animaties en geweldige gameplay die je hebt leren verwachten van Skullgirls en Lab Zero Games!