Remorse: The List
Welke geheimen schuilen er in het slaperige Hongaarse stadje Hidegpuszta? Het is aan jou om dat te ontdekken! Remorse: The List is een klassieke survivalhorror, met open gameplay, een inventaris en gevechten. Verken de griezelige, donkere buitenwijken van Hidegpuszta en ontdek welke geheimen er schuilgaan. Je enige aanwijzing? Een mysterieuze lijst. Ontrafel het cryptische document, gebruik je hersens om de puzzels op te lossen en gebruik mêlee- en afstandswapens om de wat ... agressievere problemen uit de weg te ruimen. Vergeet echter niet je kogels, en je zegeningen, te tellen. Heb jij wat nodig is om de ware aard van deze ellendige plek te leren kennen, en nog belangrijker, om er levend uit te komen?