Railway Empire
Verenigde Staten, 1830: 'De nieuwe wereld' is rijzende. De industrie bloeit en er is een race gaande om het meest dominante en machtige spoorwegimperium van heel Noord-Amerika te vestigen. Wees je concurrenten nu te slim af terwijl je je bedrijf de 20e eeuw in leidt! - Benut de economische kansen van de Verenigde Staten in een uitgebreide campagne, werk stap voor stap en van kust tot kust over dit geweldige continent. - Leid je spoorwegimperium naar succes door een uitgebreid spoorwegnetwerk te bouwen en het vervoer van passagiers en goederen te optimaliseren. - Beheers uitdagingen en doelen in een reeks scenario's of creëer het perfecte spoorwegnetwerk in de bouwmodus, zonder financiële druk. - Je kunt tijdens het spel meer dan 40 historisch accurate locomotieven en meer dan 30 verschillende wagons verkrijgen, die je op zodanig moet zien te gebruiken om hun sterke en zwakke punten optimaal te benutten. - Concurreer met maximaal drie rivaliserende bedrijven en saboteer hun inspanningen door middel van bandieten en spionnen. - Met de meerijfunctie kun je vanuit de bestuurderscabine je spoorwegnetwerk en de prachtige omgevingen verkennen in eerste-persoonsperspectief.