Railway Empire - Down Under
Tijdens de eerste helft van de 19e eeuw zijn de koloniale gebieden van Australië dun bevolkt. Ze bestaan hoofdzakelijk uit kuststeden en enkele kleinere landbouwnederzettingen in de afgelegen outback. Een reeks gebeurtenissen staat echter op het punt een industriële revolutie te ontketenen die een tijdperk van verandering inluidt voor Australië en voor een lucratieve toekomst zal zorgen.