Puzzle Book
Puzzle Book biedt 35 verschillende puzzels, verdeeld in thema’s - van fantasy tot dinosaurussen. De illustraties zijn gemaakt door artiesten die gespecialiseerd zijn in verschillende stijlen. Je vindt prachtige schilderijen van wezens en landschappen, maar ook eenvoudigere tekeningen voor kinderen. Er is voor ieder wat wils! Omdat het voor iedereen is, kun je de moeilijkheid aanpassen door het aantal stukjes te kiezen - van 6 tot maar liefst 150! Een geweldige titel voor zowel kinderen als volwassenen. Voeg rustgevende achtergrondmuziek toe en je hebt een heerlijk ontspannende middag. Zin in wat competitie? Of wil je samen puzzelen met vrienden of familie? Probeer de co-op-modus! Kenmerken: - 35 verschillende puzzels, verdeeld in thema’s. - Elk level heeft 6 moeilijkheidsgraden - van 6 tot 150 stukjes. - Prachtige kunst gemaakt door diverse artiesten. - Speel solo of samen met een vriend in co-op.