Puzzle Book: Mountains Pack
Dit pakket bevat 10 verschillende landschappen - van besneeuwde bergtoppen, via mistige bergketens tot tropische eilanden. Alle puzzels hebben 6 tot 150 stukjes en kunnen solo of in co-op worden gespeeld.