Pure Farming 2018 - Geiten
Breid je boerenbedrijf uit en ga geiten houden in het Amerikaanse Montana! Bouw geitenverblijven, koop jonge dieren, voer ze om ze te laten groeien en verkoop de opbrengst met winst. Geef een nieuwe dimensie aan de veehouderij op je boerderij.