Pre-order Vroege toegang-bonus
Pre-order vandaag nog Ghostbusters: Spirits Unleashed! Als je pre-ordert krijg je eerder toegang tot Slimer, Ghostbusters-uitrusting en -gadgets plus cosmetische kledingvoorwerpen.