Pool Cleaning Simulator
Pool Cleaning Simulator is een schoonmaakspel in de stijl van PowerWash Simulator, waarin je een verscheidenheid aan gereedschappen gebruikt om vieze zwembaden stralend schoon te maken. Het spel bootst het volledige proces na van reinigen, schrobben en onderhouden van verschillende soorten zwembaden – van luxe achtertuinoases tot openbare zwemcomplexen. Neem de rol aan van een virtuele zwembadreiniger en ga de uitdaging aan om vuile, verwaarloosde zwembaden te transformeren tot sprankelende oases van ontspanning. Realistische simulatie Dompel jezelf onder in de meest authentieke zwembadreinigingservaring ooit, compleet met levensechte waterfysica en realistische schoonmaakgereedschappen. Diverse omgevingen Ontmoet een breed scala aan zwembadtypes, elk met unieke uitdagingen. Van residentiële zwembaden omringd door weelderige tuinen tot enorme commerciële zwembaden – elke situatie is een nieuw avontuur. Dynamisch weer Voer schoonmaaktaken uit onder wisselende weersomstandigheden – van brandende zon tot zachte regen – wat een extra laag van realisme en uitdaging toevoegt. (toegevoegd net na de Early Access-release) Upgrades en vooruitgang Naarmate je verder komt in het spel, ontgrendel je nieuwe gereedschappen en apparatuur die je efficiëntie en effectiviteit als topzwembadreiniger verbeteren. Rustgevende gameplay Geniet van een ontspannende spelervaring die meditatieve interacties combineert met een gevoel van voldoening terwijl je ziet hoe vieze zwembaden veranderen in vlekkeloze toevluchtsoorden.