FreeMind S.A.Simulatie
“Pool Cleaning Simulator” is een schoonmaakspel dat lijkt op PowerWash Simulator, waarin je verschillende gereedschappen gebruikt om vuile zwembaden te laten glanzen van netheid. De game simuleert het volledige proces van schoonmaken, schrobben en onderhouden van verschillende zwembaden – van luxe privéachtertuinen tot openbare zwemcomplexen. Stap in de rol van een virtuele zwembadreiniger en ga de uitdaging aan om vuile, verwaarloosde zwembaden om te toveren tot glanzende oases van ontspanning. Belangrijkste functies van Pool Cleaning Simulator Realistische simulatie Dompel jezelf onder in de meest authentieke zwembadreinigingservaring ooit, met realistische waterfysica en realistische schoonmaaktools. Gevarieerde omgevingen Ontmoet een breed scala aan zwembadtypes, elk met unieke uitdagingen. Van privézwembaden omringd door weelderige tuinen tot enorme commerciële zwembaden – elke situatie is een nieuw avontuur. Ontspannende gameplay Geniet van rustgevende gameplay die meditatieve interacties combineert met een gevoel van voldoening wanneer vuile zwembaden veranderen in schone oases. Junkyard Builder Begin vanaf nul en bouw je eigen schrootimperium in een realistische first-person simulatie gericht op recycling, restauratie en bedrijfsbeheer. In Junkyard Builder neem je een vervallen schrootterrein over en transformeer je het in een bloeiende industriële onderneming. Zoek naar waardevolle items, verwerk materialen, red vergeten schatten en laat je bedrijf stap voor stap groeien. Elk stuk schroot heeft potentieel – als je weet hoe je het moet gebruiken. 🔧 Van schroot naar winst Je begint met een klein, verwaarloosd terrein en beperkte tools. Verken, verzamel en verwerk schroot om inkomsten te genereren, en investeer vervolgens in betere apparatuur en upgrades. Verander waardeloos afval in waardevolle grondstoffen en bouw een zelfvoorzienend bedrijf gebaseerd op slimme beslissingen en efficiënte workflows. 🔍 Verkennen en ontdekken Verlaat je terrein en reis naar verschillende locaties vol achtergelaten objecten en verborgen kansen. Elke expeditie kan je opleveren: Oude voertuigen klaar voor hergebruik Meubels klaar voor restauratie Verborgen waardevolle items zoals geld, zeldzame objecten of materialen Elke reis is een gok – vind je goud of kom je met lege handen terug? ♻️ Recycling en automatisering Schrootverwerking is de kern van je bedrijf. Sorteer materialen, gebruik gespecialiseerde machines en optimaliseer je productieketen om winst te maximaliseren. Naarmate je vordert, ontgrendel je geavanceerde apparatuur en automatiseringssystemen die je schrootterrein omvormen tot een efficiënte industriële kracht.