FarSight StudiosSimulatie
PBA Pro Bowling 2021 + 8750 in-game valuta. Gebruik valuta in het spel om bowlingballen, locaties en PBA-professionals te kopen! PBA Pro Bowling 2021 is de ultieme game voor alle bowlingfans! Nu kun je bowlen als je favoriete PBA-prof! Speel online tegen je vrienden, een tegen een en in toernooien, of begin je PBA-carrière met een meeslepende ervaring voor één speler. Deze game heeft voor elk wat wils met opties voor zowel een authentieke simulatiemodus als een speltype in explosieve arcadestijl! PBA Pro Bowling 2021 is officieel gelicentieerd door de Pro Bowlers Association en bevat 26 van de beste profspelers van dit moment en commentaar van het televisieteam van Rob Stone en de legendarische Randy Pedersen. Dit is allemaal nieuw in 2021: -Online speltype Head-to-Head. -Bowlen als je favoriete PBA-prof. -Stepladder-finales toegevoegd aan meer dan 100 toernooien in de carrièremodus. -Verbeterde bal- en kegelfysica. -Baanfysica bevat nu oliepatroonslijtage en carrydown. -Andrew Anderson toegevoegd aan de game. -Meer dan 150 ballen om uit te kiezen en te verdienen - waaronder 40 van de beste gloednieuwe ballen van alle topmerken die worden gebruikt bij de PBA Tour.