Pawbay
Kruip in de pootjes van een ondeugend katje en zet een gezellig kustplaatsje volledig op zijn kop. In Pawbay zit elke steeg, elk dak, elke winkel en elk verborgen hoekje vol speelse manieren om chaos te veroorzaken. Sluip, klim, grijp en bespring je een weg door een charmante wereld waar nieuwsgierigheid altijd tot chaos leidt. Nog beter: je kunt het volledige avontuur alleen beleven of samen met een vriend in lokale 2-speler split-screen co-op. Het stadje mag dan mooi zijn, maar dat houdt je er niet van tegen om de meest onvergetelijke kleine kwelgeest te worden. Met volop vrijheid om te experimenteren wordt elke streek een grappig verhaal op zich.