Party Panic
Party Panic is een krankzinnige online en lokale multiplayer party game. Speel tegen je vrienden in meer dan 30 snelle minigames, speel de nieuwe Bordspel mode, race door de uitdagende Hindernisbaan of voltooi de trofee prestaties op de Trofee Eiland. Je zult lachen en huilen, want het is zo krankzinnig. Grijp je vrienden erbij, kies je karakter en start het feest in deze spannende en paniek gevulde game! Online & Lokale Multiplayer Grijp je vrienden erbij voor een nacht van gamen op de bank of speel tegen ze online! Speel met 4 spelers op de console of met 4 spelers elk achter hun eigen console, online! Meer dan 30 krankzinnige minigames! Meer dan 30 unieke minigames! Ren, spring en sla jezelf naar de eerste plaats! Vecht over juwelen, achtervolg exploderende kippen, speel voetbal met je gezicht! De Hindernisbaan Race je vrienden door de dodelijke en uitdagende Hindernisbaan. Zal je de eerste zijn die door de gigantische slingerende bijlen, spijkervallen en meer komt? Bordspel Het is geen feest zonder een bordspel. Sla voor zich een dobbelsteen om je Goober rondt het boord te laten lopen en verzamel de meeste trofeeën. Ga op avontuur door de antieke ruïnes in "De Tempel van Goob" of de belachelijke "Willy's Pizza Feest" Bots Party Panic is denderend wanneer je het met vrienden speelt, op de bank of online, maar dit is niet altijd een optie. Hierom zijn er bots om tegen te spelen, zodat een feest altijd gegarandeerd is, ook wanneer je vrienden er niet zijn! Bots hebben drie moeilijkheidsgraden: Makkelijk, Normaal en Moeilijk. Of ze kunnen uitgezet worden! Gekke petten! Iedereen weet dat alle geweldige games je petten laat dragen. Alleen gekke petten. Draag een pot op je hoofd, riem een raket aan je rug of draag een hotdog kostuum. Of stop je hoofd gewoon in een stuk brood. We beoordelen hier niet!