Park Beyond Visioneer Edition
De Visioneer Edition bevat de volledige game, de Park Beyond: Annual Pass, de Coaster Car Bonus en Zombeyond Impossification Set. In Park Beyond kun je het park van je dromen maken zonder dat de zwaartekracht moeilijk doet. Neem de rol aan van de zojuist ingehuurde visionaire architect voor een bedrijf dat het moeilijk heeft en maak ongelooflijke attractieparken. Je kunt de attracties maken waar je altijd al van gedroomd hebt maar die niet in het echte leven mogelijk waren. Sla de handen ineen met Phil, de enthousiaste parkveteraan Izzy, de strenge maar vriendelijke leidinggevende, en allerlei kleurrijke en gepassioneerde personages, om een succesvol en winstgevend attractieparkbedrijf op te bouwen. De gebruikersvriendelijke besturing en een verhalend campagnespeltype helpen je om het parkmanagement onder de knie te krijgen en steeds gekkere attracties en modulaire achtbanen te bouwen. Het succes is afhankelijk van je creativiteit!