Override 2 Ultraman - Season Pass
De Ultraman-seizoenspas geeft spelers 4 extra supersterke speelbare ULTRAMAN-personages - Ultraman, Bemular, Dan Moroboshi en Black King nadat het spel is uitgebracht.