Out of Space Xbox
Out of Space is een lokale coöp multiplayergame over samenwonen in een huis in de ruimte. Je staat op het punt om samen met je vrienden te verhuizen naar een huis in de ruimte waar je te maken krijgt met een dodelijke alieninvasie en waar je een duurzaam ruimteschip moet bouwen, allemaal om je nieuwe onderkomen net zo knus als thuis te maken. BANKFUN EN STRATEGIE GAAN HAND IN HAND Elk potje begint in een procedureel gegenereerd ruimteschiphuis waarin je beste planning- en teamworkskills vereist zijn om alles schoon en knus te maken. Samen met je vrienden moet je hulpmiddelen genereren, afval en aliensmurrie recyclen, nieuwe technologie kopen en bouwen en voor elkaar zorgen, als je tenminste die bende waarin je terecht bent gekomen ooit thuis wilt kunnen noemen. Dankzij de korte potjes kan iedereen een controller pakken en meespelen, wat Out of Space een gezellige game voor op de bank maakt. Tegelijkertijd is het ook een strategiegame en moet je zowel kortetermijn- als langetermijnbeslissingen nemen om kamers uit te breiden, nieuwe kamers te veroveren en technologie te bouwen voor het automatiseren van taken. KENMERKEN - Koop, bouw en plaats je nieuwe technologie en houd tegelijk je systemen efficiënt en duurzaam. - Activeer je ruimteschip door aliensmurrie te recyclen en batterijen te maken. - Houd iedereen goed gevoed door te zorgen voor je vruchtbare tuinen en te oogsten. - Maak kamers schoon met een dweil en sopje en bedwing de dodelijke aliendreiging. - Doe een dutje op je bank terwijl je vrienden wanhopig om hulp vragen. - Automatiseer schoonmaken en oogsten met behulp van robots. - Adopteer honden, ze zullen van je houden en je op alle mogelijke manieren willen helpen! ANDERE LEUKE DINGEN - Procedurele ruimteschipgenerator: elke keer wanneer je speelt een andere uitdaging. - Missies ter begeleiding van de spelervoortgang waarbij nooit vergeten wordt waar fun op de bank om gaat. - Ontgrendel nieuwe content na het voltooien van prestaties. - Speel singleplayer of lokale multiplayer. - Geen wapens, wat voor soort dan ook. Pak je dweil en veeg je een weg naar de veiligheid. Kun je de uitdaging aan? Samenwonen met huisgenoten is nooit makkelijk, maar nu zit je zelfs in de ruimte!" DE ONTWIKKELAARS Behold Studios is de studio achter Knights of Pen & Paper, Chroma Squad en Galaxy of Pen & Paper. We ontwikkelen deze game met een grote en sterke fanbase achter ons en met hulp van de community. We delen openlijk builds, mijlpalen en luisteren goed naar feedback om de algemene ervaring van de game te verbeteren.