Ode aan de Iconen Parodie-pakket
Het 'Ode aan de Iconen Parodie'-pakket, het eerste pakket met aanvullende content voor Duke Nukem Forever, parodieert een aantal van de meest iconische slagvelden uit de gamegeschiedenis en bevat drie nieuwe gamemodi en vier totaal nieuwe multiplayerkaarten, elk met hun eigen unieke wapens.