Oddworld: New 'n' Tasty - Scrub Abe Costume DLC
Steek onze held Abe in dit unieke Oddworld pak. Zijn vertrouwde lendendoekje heeft plaats gemaakt voor deze scherpe snit die alleen Abe kan dragen!