Not Not 2 - A Brain Challenge: Golden DLC
Met deze DLC ga je NIET NIET ontgrendelen: - 3 unieke skins voor je personage - 3 coole achtergronden voor wat variatie Zelfs denkspellen houden van een vleugje kleur.