Not Not 2 - A Brain Challenge
NOT NOT 2 - Een breinkraker die je hoofd in de war brengt en je aan je intelligentie laat twijfelen. Lees de instructies op de kubus en ga in de juiste richting. Let op de tijdslimiet en laat je hersenen niet voor de gek houden! Functies: - Ontdek nieuwe SPELMODI en vele LEVELS om je brein op verschillende manieren uit te dagen - Verbeter je hersenvaardigheden elke dag met de DAGELIJKSE en WEKELIJKSE UITDAGING en bereik de TOP van het klassement! - Exclusieve multiplayer-versusmodus voor maximaal 4 spelers! Deel de breinkraker in NORMAAL, MOEILIJK of EXTREEM - Klassieke modus: elk level verhoogt de moeilijkheidsgraad met nieuwe instructies - Uitdagingsmodus: behaal de hoogste score in een bodemloze put van wanhoop! - Ontgrendel unieke SKINS om je ervaring aan te passen - MEET je voortgang met het statistiekendashboard en vergelijk met je vrienden! - Kleurenblind-toegankelijkheidsmodus - Gloednieuwe GRAFISCHE WEERGAVE Deze misleidende expert wil je vermogen om goed na te denken vernietigen. Kan jouw brein het aan?