Not Not 2 - A Brain Challenge: Complete Edition
NOT NOT 2 - Een breinuitdaging die met je hoofd speelt en je doet twijfelen aan je intelligentie. Lees de instructies op de kubus en ren in de juiste richting. Let op de tijdslimiet en laat je hersenen niet voor de gek houden! Functies: - 6 unieke skins voor je personage - 6 coole achtergronden voor wat variatie - Ontdek nieuwe spelmodi en vele levels om je brein op verschillende manieren uit te dagen - Verbeter je hersenvaardigheden elke dag met de dagelijkse en wekelijkse uitdaging en bereik de top van het klassement! - Exclusieve multiplayer-versusmodus voor maximaal 4 spelers! Deel de breinbrekende actie in NORMAAL, MOEILIJK of EXTREEM - Klassieke modus: elk level verhoogt de moeilijkheid met nieuwe instructies - Uitdagingsmodus: Behaal de hoogste score in een bodemloze put van wanhoop! - Ontgrendel unieke skins om je ervaring te personaliseren - MEET je voortgang met het statistiekendashboard en vergelijk met vrienden! - Kleurenblind-toegankelijkheidsmodus - Gloednieuwe graphics Deze misleidende expert wil je hersenen volledig in de war brengen. Kun jij het aan?