NORDISCH
De NORSE hebben hun eigen officiële spelers (Lijnman, Berserker, Renner, Gooier, Ulfwerener, Yhetee), en een paar sterspelers: Wilhelm Chaney en Icepelt Hamerblow! De Noormannen zijn brutale, moordlustige maniakken die houden van vechten en bier! Deze aanstormende blokkade is niet het snelste team op het veld, maar omdat de meeste spelers profiteren van Block, is het zeker een van de taaiste. De Yhetee is de wandelende berg van de Norse. Het is een speciaal soort Trol van de noordelijke landen, aangepast aan de koude, barre omstandigheden om te kunnen overleven. De Norse trainen Yhetees in hun Blood Bowl teams vanwege hun dodelijke combinatie van klauwen, felheid en hun talent voor vernietiging.