Nobody Saves the World + Frozen Hearth-bundel
Kies voor de ultieme Nobody Saves the World-ervaring met de basisgame en DLC! De vormveranderende en dynamische actie-RPG is nog nooit zo groots geweest. Verander in een paard, zombie, robot of iets anders om de wereld te redden van de vuile Calamity. Neem nog meer vormen aan en ga waanzinnige uitdagingen aan met de uitbreiding 'Frozen Hearth', speciaal ontworpen om de grenzen van nieuwe tovenaars te verleggen. Nobody Saves the World is gemaakt door Drinkbox Studios en heeft de oude vertrouwde actie-RPG een nieuwe draai gegeven. De wereld wordt aangevallen door de Calamity die schimmels verspreidt, maar de vormloze en broekloze Nobody steekt daar een stokje voor. Voltooi honderden missies, ontgrendel talloze nieuwe vormen en combineer al hun vaardigheden. Speel alleen of met een vriend om een uitgestrekte wereld te verkennen, tientallen dynamische kerkers te veroveren, de Calamity een halt toe te roepen en DE WERELD TE REDDEN!