Nikoderiko: The Magical World - Director's Cut
Het avontuur lonkt! Nikoderiko: The Magical World – Director's Cut is onze liefdesbrief aan platformgames. Ren, spring en rijd met Niko en Luna door kleurrijke levels vol gevaar, schatten en reusachtige eindbazen. Speel alleen of samen met een vriend in lokale co-op! Nikoderiko: The Magical World – Director's Cut bevat gloednieuwe levels, meer schatten en een Hard Mode vol nieuwe uitdagingen. En alle voortgang uit het originele spel kun je gewoon meenemen! DUIK HET AVONTUUR IN! Neem Niko en Luna mee door bruisende 2,5D-werelden vol platformuitdagingen, gevechten met gigantische eindbazen, ritten met mijnwagens, onderwateravonturen en zelfs klassieke 3D-gebieden. ONTDEK ACHT WERELDEN! Verken de ijzige toppen van Snowland, het mysterieuze Magic Wood en de zilte diepten van Dry Sea, en houd onderweg je ogen open voor geheime verzamelobjecten. RIJD ROND OP DIVERSE DIEREN! Verzamel dierenvrienden en roep ze als je ze nodig hebt! Berijd ze naar nieuwe hoogten of gebruik speciale aanvallen om te vechten. Val aan met Boaris het zwijn, spring op Todd de pad om hoge sprongen te maken, heers over de golven met Oceanis het zeepaardje, of ga de prehistorie in met Dino. DAAG JEZELF UIT! Speel het spel op je eigen niveau! Nieuwkomers kunnen beginnen met het speltype Easy of Normal, terwijl professionele platformspelers hun vaardigheden kunnen testen met het speltype Hard en uitdagingsmodifiers. Ben jij er klaar voor? GENIET VAN PRACHTIGE SOUNDSCAPES! De soundtrack is gemaakt door de legendarische componist David Wise. Sluit je speakers aan, zet het volume hard en laat je door deze magische melodieën meevoeren naar de gouden eeuw van platformgames! *Onze helden en schurken hebben nieuwe talen geleerd! Geniet nu van Nikoderiko: The Magical World – Director's Cut met volledig gesproken acteerwerk in het Frans, Duits, Spaans, Japans, Braziliaans-Portugees en Vereenvoudigd Chinees.