NieR Replicant ver.1.22474487139...
Een duizend jaar oude en eeuwigdurende leugen... NieR Replicant ver.1.22474487139... is een bijgewerkte versie van NieR Replicant, oorspronkelijk in april 2010 in Japan uitgebracht. Ontdek de unieke prequel van het veelgeprezen meesterwerk NieR:Automata. Ervaar dankzij een moderne upgrade meesterlijk tot leven gebrachte visuals, een fascinerende verhaallijn en meer! De hoofdpersoon is een vriendelijke jongen die in een afgelegen dorpje woont. Hij gaat op pad met Grimoire Weiss, een vreemd pratend boek, om naar de 'Sealed verses' te zoeken en zijn zus Yonah te redden die dodelijk ziek werd door de Black Scrawl. Ervaar het NieR Replicant-verhaal voor het eerst in het westen door de ogen van de hoofdpersoon als broer. Het originele all-star-team is terug, inclusief de vermaarde regisseur Yoko Taro (Drakengard/NieR:Automata), componist Keiichi Okabe (Tekken/Drakengard/NieR:Automata) en producer Yosuke Saito (Dragon Quest X/NieR:Automata).