Necromunda: Underhive Wars - Gold Edition
De Necromunda: Underhive Wars Gold Edition bevat het basisspel, de Van Saar-bende DLC en de Cawdor-bende DLC. Necromunda: Underhive Wars Leid diep onder de Hive-steden van Necromunda je bende, pas deze aan en laat hem groeien in de kronkelende tunnels van het dystopische Underhive. Vecht tegen andere bendes in tactische wapengevechten voor macht, rijkdom, survival en eer. Leid je bendes van Escher, Goliath en Orlock. Van Saar-bende DLC Breng orde in de Underhorde met de technologische krachtpatser van Necromunda. De hightech pakken van de Van Saar houdt ze veilig en door hun extreme discipline, inzetbaar geschut en genadeloze vuurkracht moet je echt rekening met ze houden. Necromunda's technological powerhouse - the Van Saar's high-tech suits, extreme discipline, deployable turrets and incredible firepower make them a true force to contend with. Cawdor-bende DLC Haal je meest 'gezegende' relikwieën erbij en voer oorlog tegen wie de fanatieke en krachtige verlichting van de Cult of the Redemption wil weerstaan. Vecht tot je laatste snik en blijf doorgaan, want alleen je geloof houdt je in leven..