NITRO GEN OMEGA
Een wereld geregeerd door machines De mensheid heeft de oorlog verloren. De woestenij wemelt nu van ontaarde AI en oorlogsmachines op strooptocht. Jij een je team van huurlingen vechten om te overleven en nemen opdrachten aan van de laatste overgebleven steden die hoog boven de woestenij zijn gebouwd. Verken de woestenij Vlieg over een reusachtige open wereld met nederzettingen, machineschuilplaatsen, missies en onverwachte gebeurtenissen. Neem opdrachten aan, rekruteer nieuwe piloten en maak een legende van je team, gevecht na gevecht. Filmische turn-based gevechten Plan je zetten tijdens de planningsfase. Kijk vervolgens hoe je strategie uitpakt in volledig geanimeerde gevechtsreeksen geïnspireerd op anime. Op elk moment kunnen er onverwachte verwondingen, paniek en defecten opduiken... maar ook onverwachte heldhaftigheid. Stel je team samen en voer het bevel Creëer en rekruteer je team. Voer het bevel over een crew van vier piloten die elk een ander mech-subsysteem besturen. Ontwijk, schiet, gebruik koelvloeistof of ontketen speciale tactieken met het unieke tijdlijnsysteem van de game. Elke seconde telt en elke actie geeft de loop van het gevecht vorm. Leven aan boord van het luchtschip Tussen de missies door is je luchtschip je thuis. Kook, train of ontspan terwijl je piloten banden smeden, rivalen worden en groeien door hun ervaringen. Elke relatie beïnvloedt hoe ze vechten... en hoe ze overleven. Aanpassen en evolueren Verzamel mech-onderdelen en zet ze in elkaar om je perfecte oorlogsmachine te bouwen. Zoek de balans tussen bescherming, hitte en munitie die past bij je speelstijl. Ontgrendel nieuwe mech-frames met unieke krachten en load-outs. Elke beslissing doet ertoe Je mech kan opnieuw in elkaar gezet worden; je piloten niet. Schipper tussen moreel en vermoeidheid, draag de gevolgen van je keuzes en ontdek wie jij en je team echt zijn in een wereld op het randje van de ondergang.