NBA BOUNCE - Retro Party Pack
Ga terug in de tijd om eer te bewijzen aan legendarische teams zoals de Charlotte Bobcats, New Jersey Nets, Seattle SuperSonics en Vancouver Grizzlies. Probeer klassieke Hardwood Classic-logo's uit van teams zoals de Golden State Warriors en Miami Heat. Herbeleef de gloriedagen terwijl je nieuwe 'partymodus'-effecten ervaart. Je hebt je driepunter geperfectioneerd, maar heb je ook de vaardigheden om te scoren als de basket op elk moment van vorm kan veranderen? Wees je tegenstanders te slim af en scoor voordat de basket kleiner wordt. Laat je zien met: - Een old-school basketbal - Klassieke sneakers en een krantenjongenpet - Een vlammend krantenspoor Features: - HARDWOOD CLASSICS: Update your court logo and dress in vintage jerseys from 4 legacy teams. - LEAD HISTORIC TEAMS BACK TO VICTORY: Play with legendary teams on legacy courts. - THE PARTY DOESN’T STOP: Challenge yourself to score from shape-shifting 3-point lines and rims. - OLD SCHOOL IS THE NEW COOL: Score points with a vintage basketball, classic sneakers and a cap. - BLAZE A NEWSWORTHY TRAIL: Score points with a vintage basketball, sneakers and a newsboy cap.