Mystical Mixing
Giet de toverdrank in de ketel, voeg de klaver, het bot en de veer toe, roer en voilà – je hebt een schattige Mixie! Combineer andere ingrediënten om Mixies te maken met verschillende kenmerken: gevleugeld, gehoornd, gespikkeld, harig... de mogelijkheden zijn eindeloos. Laat je Mixie-vrienden het mysterieuze eiland verkennen, verborgen schatten vinden, de magische poort repareren en nieuwe ingrediënten verzamelen om nog meer schattige huisdieren te creëren. Na verloop van tijd ontdek je misschien zelfs een manier om Mixies met elkaar te combineren. Mystical Mixing is een betoverende simulatiegame die je onderdompelt in een wereld vol magie, alchemie en wonderen. Pak je ketel en begin het avontuur!