Mysteria Ecclesiae
Reis naar het afgelegen klooster van Sedletz en onderzoek de uitbraak van een mysterieuze, dodelijke ziekte. Beleef een gloednieuwe verhaallijn met nieuwe missies, intrigerende personages en onverwachte aflopen. Hendrik speelt detective om de geheimen van een klooster in quarantaine te ontrafelen, met weinig middelen en waar in elke schaduw mogelijk gevaar op de loer ligt. Kun jij het mysterie ontrafelen en de uitbraak stoppen? Ontdek een gloednieuwe locatie, het fascinerende klooster van Sedletz, en maak kennis met de geheimzinnige bewoners. Er is een plotselinge epidemie uitgebroken in de buurt en de oorzaak ervan moet worden gevonden. Help Hendrik op een zoektocht die je deductieve en speurvaardigheden op de proef stelt; ontdek een nieuwe outfit, een nieuw wapen, nieuwe drankjes en boeken en los het mysterie op. Maar wees voorzichtig, want niet alles is wat het lijkt … Mysteria Ecclesiae is de derde verhaaluitbreiding voor Kingdom Come: Deliverance II en is inbegrepen voor spelers met een Uitbreidingspas en de Gouden editie.