Kingdom Come: Deliverance II Expansion Pass
Haal nog meer uit je Kingdom Come: Deliverance II-ervaring met de uitbreidingspas. Zet je avontuur voort met drie grote verhaaluitbreidingen, plus de Shields of Seasons Passing-bonus met 4 unieke ontwerpen voor je schild. Brushes With Death. Help een mysterieuze kunstenaar zijn raadselachtige verleden te ontrafelen en beschilder je eigen schild. Hendrik ontmoet een eigenzinnige artiest die hem meesleept in een web van ingewikkelde plannen en de grenzen van zijn kunnen opzoekt. Wie en wat is hij? Hoe komt het dat hij zoveel weet? En waarom heeft hij altijd een beschilderde menselijke schedel bij zich? Legacy of the Forge. Haal alles uit de kast als smid om een legendarische afgebrande smederij te herstellen. Bouw een thuis in het centrum van Kuttenberg: ontwerp, personaliseer en meubileer de smederij, omgeving en je privévertrekken, zodat het jouw gameplay ten goede komt. Mysteria Ecclesiae. Beleef een gloednieuwe verhaallijn met missies, intrigerende personages en onverwachte aflopen. Hendrik speelt detective om de geheimen van een klooster in quarantaine te ontrafelen waar in elke schaduw mogelijk gevaar op de loer ligt. Kun jij het mysterie ontrafelen en de uitbraak stoppen?