MX vs ATV Legends Leader Pack
Het MX vs ATV Legends Leader Pack bevat de basisgame PLUS de seizoenspas voor alle 22 banen die gepland staan voor release in 2022! Het Leader Pack is te downloaden in drie banenpakketten en trapt af met de 2022 Nationals: 13 banen uit het AMA Pro Motocross Championship, die tegelijk met de echte races uit het kampioenschap uitgebracht worden. In de zomer wordt een verzameling banen van een beroemde professionele coureur uitgebracht, gevolgd door het vierde en laatste DLC-pakket, de Supercross World Tour, met 6 uitdagende Supercross-banen.