Murder Mystery Machine
Moorden, verdwijningen, complotten… Welkom bij de District Crime Agency (DCA). Op haar eerste dag bij de District Crime Agency (DCA) werkt de fris begonnen Cassandra Clarke samen met Nate Huston, een norse detective die het werk al lang beu is, om onderzoek te doen naar de moord op een belangrijke politicus. Hoewel alles wijst op een inbraak die uit de hand is gelopen, brengt het onderzoek de twee detectives snel op een aantal complexe misdaden die met elkaar verband houden, een onderzoek dat verre van eenvoudig op te lossen is. Kenmerken: Verken de plaatsen van delict vol met details met isometrisch aanzicht, door u tussen de verschillende perspectieven te verplaatsen om nieuwe aanwijzingen te ontdekken. Ondervraag de verdachten ter plekke en breng tegenstrijdigheden naar voren om hen te ontmaskeren. Zal u in staat zijn de dwaalsporen en echte aanwijzingen van elkaar te onderscheiden? Verzamel bewijzen op de plaats van delict door verdachten te ondervragen en dankzij de resultaten van het forensisch onderzoek. Het is aan u om uw werkgebied goed te organiseren om geen enkel element van het onderzoek te missen en de echte dader, de plek en het motief van het misdrijf te vinden. Ontdek een complex en meeslepend verhaal geïnspireerd op de film noir, geschreven door professionals uit de filmwereld en televisie van de producent Blazing Griffin, winnaar van de BAFTA. Met complexe personages en sombere decors met een doordringende sfeer. Bereid u voor op het onverwachte als het evenwicht van de rechtspraak wankelt.