Monster Energy Supercross 5 - Legends Pack Vol. 1
Oude tijden herleven! Beleef de spanning uit vervlogen tijden met het Legends Pack Vol. 1! Het bevat vijf legendarische coureurs, zoals Jeremy McGrath, Ricky Johnson, Jeff Stanton, Kevin Windham, Jeff Ward en een historisch circuit, de Pontiac Silverdome 2002, waar je terug in de tijd racet. Koop 'm nu!