Minecraft-zweefparcourspakket Reuzen
Ben je klaar voor het grote nieuwtje? Hier is het zweerparcourspakket Reuzen, waarbij je in Mobs langs massieve monolieten vliegt, in Lichaam door bochtige buizen en in Gekrompen langs maffe meubels. Stijg op! Alleen beschikbaar voor Minecraft: Xbox One Edition (2014), niet compatibel met Minecraft (2017).