Minecraft-zweefparcourspakket Mythen
Strek je vleugels met dit legendarische Minecraft-zweefparcourspakket. Zweef door de wolken van Icarus, duik in de strijd in Excalibur en maak een ritje met de kelpies in Kelten. Alleen beschikbaar voor Minecraft: Xbox One Edition (2014), niet compatibel met Minecraft (2017).