Minecraft-mashup Noorse mythologie
Ben je een groot genoege held om het Valhalla te betreden? Kom erachter met de mashup Noorse mythologie! Schrijf je eigen grootse saga terwijl je de 9 rijken trekt, van de boomtoppen van Yggdrasil tot in de mijnen van Svartalfheim en de krochten van Hel! Dit pakket is het derde deel in de mythologieserie en bevat handgemaakte textures, een donderende soundtrack en legio skins. Skål!