Minecraft-gevechtkaartenpakket Vault-Tec
Vecht op de promenade van Libertalia, verwoest elkaar in de ruïnes van Capitol en overleef de aanval in de General Atomics Galleria. De wereld is dan wel een woestenij maar de oorlog blijft voortduren!