Minecraft gevechtkaartenpakket 4
Gevechtkaartenpakket 4 is gearriveerd, met drie prachtige nieuwe kaarten! Kruip door de verlaten, besneeuwde Opgraving, vecht het uit tussen het reusachtige meubilair van Gekrompen en knok door voordat je de confrontatie aangaat aan de stoffige Kolonisatiegrens. Alleen beschikbaar voor Minecraft: Xbox One Edition (2014), niet compatibel met Minecraft (2017).