Minecraft gevechtkaartenpakket 1
Het eerste gevechtkaartenpakket is hier! Neem je wapens op in de Tempel, Medusa en Hol en vecht tegen maximaal 7 spelers in het minispel Gevecht. Ontdek alle handige hoekjes en gaatjes! Laat het pijlen regenen van bovenaf! Bereid vernietigende hinderlagen voor! Het is aan jou! Alleen beschikbaar voor Minecraft: Xbox One Edition (2014), niet compatibel met Minecraft (2017).