METAL GEAR SOLID 2: Sons of Liberty - Master Collection Version
Dit is het vierde deel van de METAL GEAR-serie. Metal Gear Solid 2 is een verhaal dat in twee delen wordt verteld: In de Tanker-hoofdstukken sluipt Solid Snake een geheime tanker binnen in zijn jacht op een nieuw, geheim nucleair wapen genaamd Metal Gear. In de Plant-hoofdstukken infiltreert Raiden van de nieuwe eenheid FOXHOUND een fabriek die wordt bezet door terroristen. Deze titel kreeg ook nieuwe gameplaymogelijkheden, zoals het gebruik van wapens vanuit een eerstepersoonsperspectief, het onder schot houden van vijanden en het pakken en meeslepen van gesneuvelde tegenstanders. Een exclusief digitaal Screenplay Book en Master Book met meer informatie over het verhaal en de personages van Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty zijn ook inbegrepen. [Inbegrepen titels] Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (HD Collection version) Regionale versies van de titels zijn beschikbaar als aanvullende downloads. [Digitaal boek] Metal Gear Solid 2: Screenplay Book Metal Gear Solid 2: Master Book Je vindt de digitale boeken via het hoofdmenu in de game.