Male Custom Guo Jia Set
Dit is een bonusproduct. Opmerking: beschikbaar tot 28 februari 2022. ■Inhoud Guo Jia wordt toegevoegd onder de volgende pantsersoorten in de Custom Parts voor mannen. Helmet Type / Chest Type / Waist Type / Leg Type ■Gebruik Kies in Edit Mode bij Gender voor Male, en selecteer daarna de content bij de bijbehorende pantsersoort. Opmerking: sommige van deze items kunnen op een latere datum apart verkocht worden.