Mad Max
Vanaf 31 oktober 2020 is de online functie niet meer beschikbaar. Speel als Mad Max, de eenzame krijger in een woeste post-apocalyptische wereld waar auto's de sleutel tot overleving zijn. In deze met actie gevulde, open wereld-, third person actiegame moet je vechten om in leven te blijven in The Wasteland en maak je gebruik van brute landvoertuigen om wrede bendes van bandieten van je af te houden. Max is een onwillige held met een overlevingsinstinct en wil niets liever dan de krankzinnigheid achter zich laten om verlichting te vinden op de legendarische "vlaktes der stilte". Spelers worden uitgedaagd om verraderlijke missies te voltooien, terwijl ze in het gevaarlijke landschap op zoek zijn naar benodigdheden om het ultieme gevechtsvoertuig te bouwen.