Mad Games Tycoon
ONTWERP - ONTWIKKEL - VERKOOP... en beklim de ladder van het succes! In Mad Games Tycoon bouw je je eigen game-imperium. Begin je eigen gamestudio aan het begin van de jaren 80. Het avontuur begint in een kleine garage met weinig geld en beperkte middelen. Bedenk nieuwe gameconcepten, stel je team samen en ontwikkel de klapper van het jaar. Onderzoek nieuwe technologieën, leid personeel op en koop nieuwe en grotere kantoorruimte. Bouw je imperium op en domineer de game-industrie!