HOMMES-LÉZARDS
De Lizardmen hebben hun eigen unieke AI en spelers (Skinks, Saurus en Kroxigor) maar hebben ook hun eigen sterspelers: Slibli en Hemlock! De grootste kracht van de Lizardmen gaat schuil achter twee belangrijke spelers: Skinks en Saurus. Skinks zijn snel en wendbaar en hebben de bal binnen no-time achter de lijn gelegd. Hoewel Saurus heel mobiel zijn, zijn ze ook verrassend sterk. Hun rol is om door de verdedigingslinie te breken zodat Skinks de bal binnen kunnen smokkelen. De Kroxigor is een toonbeeld van spieren en schubben. Hij voegt een belangrijk krachtelement aan zijn team toe. Hij is behoorlijk snel voor zijn omvang, waardoor hij razendsnel kan reageren. Helaas ontbreekt het hem aan bekwaamheden. De Kroxigor is de speler om te gebruiken als de Lizardmen keihard willen toeslaan.