Life of Crime Bundle
Deze bundel bevat: Misdaad Simulator en Drugsdealer Simulator Misdaad Simulator Je bent net uit de gevangenis, maar vrijheid heeft een prijs. Werk samen met maximaal 3 vrienden of ga solo terwijl je sluipt, steelt en inbreekt in huizen om je schuld af te lossen. Gebruik lockpicks, slaapgas of brute kracht om risicovolle klusjes te klaren. Wees beveiligingssystemen te slim af, pak de buit en ga weg voordat de tijd om is. Kun jij je schuld inlossen of raak je alles weer kwijt? Drugsdealer Simulator Stap in de riskante wereld van het straatondernemerschap. Begin klein, verkoop aan een paar klanten terwijl je de wet ontwijkt, en breid daarna je bedrijf uit om de markt te domineren. Beheer de toeleveringsketens, onderhandel met gevaarlijke klanten en blijf rivaliserende dealers en undercover agenten een stap voor. Bouw je een crimineel imperium op of raak je verstrikt in het kruisvuur? Jouw keuzes bepalen je opkomst of ondergang.