Levelpakket Poe's overlevingstocht
Het levelpakket Poe's overlevingstocht breidt de LEGO Star Wars: The Force Awakens-ervaring uit met een volledig nieuw avontuur dat je niet in de film ziet. Na een gewaagde ontsnapping aan de First Order strandde Poe Dameron op Jakku. Hij moet nu op zoek naar BB-8 en een schip om van de woestijnplaneet af te komen. Kan hij aan de gevaren van Jakku ontkomen en een weg terug naar het Verzet vinden?